Sunday 13 November 2011

KAHWIN

kali ni,,,aku nk citer psl attend membe aku kawen..muke sememangnye cun..bile dah tapok bedak sane sini haaaa amek kaw..kelasss! muke ala-ala Siti...ko ado??
kalau citer bab kawen ni,bile aku fikir balik ayyoohhh.......yeeddaappaaa!! berpuluh-puluh ribu abes..tu kalau nk buat grand2 la..tp kite ni ikut la mane yg mampu kn..
kalau setakat gaji sebulan nk suap mkn sendrik pun semput-semput cari gas nk buat ala-ala fairytales ,wedding of the year la arabian style la,lupe kan je la..sedar diri tu sket! lepas kawen ko nak utang ke sampai ko kerepot sok...selisih jahhh...
Bagi aku,biar lah sederhana asalkan meriah...lagi bagus dalam Islam ialah nikah and buat kenduri sket..yg penting sampai maksud sebenar perkahwinan..
Tapi korang mesti pasang impian dan VERANGAN macam mana tema perkahwinan korg..camtuh jugak aku.. aku ni verangan kalau aku kahwin nanti nak tema ala-ala barbie giteww..tp ni aku tahu mmg takkan jadik punye sbb verangan jee jahh..kalau btol2 nk buat tema tu,mmg aku xkawen..sedih!

kek idaman katenye. bape ribu agknya kn..
baju kahwin nak cmni..sedih tahun bile nk dpt!
gambar2 tu hanya verangan je..cube kite tgk realiti  membe aku kawen smlm..baru btol style melayu...gitewww..

cantek kn..auuww
kek 5 tingkat uolls..sumenye kek..bkn hiasan

adoi..verangan
kat sini aku nk highlight kn mcm mane pun korg punye tema perkahwinan,nk buat grand2 ke ikut suke korg lah tp jgn sampai membebankan diri dan famili...
So,fikir lah mana yg terbaik utk uols...

No comments:

Post a Comment