Wednesday 9 November 2011

L.O.V.E

Setiap orang mesti mempunyai seseorg yg istimewa di dalam hati...aku pun tak lah terlepas dari semua tu...
apa itu cinta? semua org tahu dan jelas akan maksud cinta tapi cinta yg paling agung adalah cinta kepada pencipta seluruh alam Allah S.W.T..tp story kali ni aku bkn nak jadik ustazah..aku juz nk share kt korg semua pasal cinta aku..
Of course cinta aku yg kedua adalah famili aku selepas Allah S.W.T (merangkap semua yg membabitkan agamaku Islam)..
My family..
alamak,papa xde lak..copy paste dari website kuihrayamama..hehe
Aku anak ke 4 dari 5+1 adik beradik... Mama seorg mak yg sgt garang(time kecik2 dulu),papa pula diam2 ubi berisi..sekali marah..fuuuuuu...tercabut kuku aku..menipu sungguh!
Kakak aku yg sulung mcm korg sedia maklum aku ada bagitahu kat post before this,Kak Eca was her nickname, second is my big bro Abg Wari,third of our siblings is Dekya(sister) n fourth is me...so my lil bro n lil sis Wafiq and Ummi@kachek is fifth and 6th..
Time raya je mama mmg akan buat kuih ..amek order...org kata sedap...ala-ala Fouziah Gous sesedap rase..tp aku suggest korg pun patut rasa..hahaha..bangga  dpt mak yg pandai buat kuih...ko ado?? saper2 nk order kuih raya boleh klik kt sini--> www.kuihrayamama.com
Abang plak ade bukak company design kad kahwin ke,nk buat bunting ke banner ke and mcm2 la,aku pun tak berape nak paham sgt job die tu..yg penting job aku..
klik sini--> www.arkaristudio.com
 nak order kad kahwin?? klik plak sini--> www.weddingcard.my
promote la plak...okeh..back to my story about cinta... bagi aku famili adalah yg penting dlm life aku..parents aku yg support aku selama ini dari aku lahir sampai lah sekarang...love u so much! berbunga uols..siap pinky ag..
tapi bila aku cerita pasal cinta,tetibe aku teringat masa kecik2 dulu.. remember about HACKS? gula2 yg beli 5bijik 20sen tu..kan ada maksud di sebalik perkataan tu..
H = hanya 
A = aku
C = cinta
K = kau
S = seorang

korg ingat x? mmg bajet sungguh..kenangan lalu mengusik jiwa btol.. =_=
tapi siapa pun cinta kita,jgn kita abaikan cinta pada yg satu..
peace...v(",)v

No comments:

Post a Comment