Wednesday 9 November 2011

L.O.V.E 2

OK..kali ni aku nk story psl cinta aku selepas famili..hehe... its about my Pakcik..
Orang kata pakcik ni aku handsome guy but for me dia mcm bangla je.. cian Pakcik kene kutuk ngn aku..pttff...kidding pakcik..takpelah pakcik yg penting saper ensem dia btol..kn hafidzhong
Pakcik kata dia suka kat aku(ni masa zaman2 mengorat) dulu sebab aku ni aktif sukan.. aktif ke?? for me bukan la aktif pun tp sekadar utk mantain kurusshhhhh dan sihat...
Pakcik yg tgh membajetkan diri 
Masuk tahun ni cukup la 3tahun aku ber'kawan' dgn pakcik..takde apa pun yg special nk citer psl relationship kitorg...sama je mcm org lain...cuma aku harap relationship kitorg ni biar lah sampai syurga..i mean HALAL laaa...hehe...


8 comments:

  1. cemane le nak kekal ek kalo perang tiap ari.. alamat da kawen terbang periuk belanga cawan pinggan piring senduk garfu kettle almari kereta langsir kipas hello kitty dan angry birds kau. =='

    ReplyDelete
  2. satu benda ko lupe sebut...nk campak baby skali.muahahahah

    ReplyDelete
  3. haha baby pandai selamatkan diri..flyy flyyyyy awayyyyyyyy~~~~

    ReplyDelete
  4. hahaha....gelax jew ako0 mampu niyh nett

    ReplyDelete
  5. abs..xkn ko nk menanges plak..knnn

    ReplyDelete
  6. Macam-masam sj bah ni...

    ReplyDelete