Wednesday 9 November 2011

MAMA

Haaaa!! Tanggal 17oktober 2011,iaitu hari Isnin...terjadi lah satu peristiwa untuk diingati sepanjang tahun 2011... its Mama birthday!! 
yeay!! hepy sket hepy sket!! uuuuuuuuu...
dek kerana kekurangan bajet di sebabkan faktor-faktor yg tak dpt aku elak kan, jadinya aku dgn kreatif inovatif nya,buat la hadiah sendiri utk mama..
Frame cute versi korea...kalau korg tgk cite korea Coffee Prince (my fav hoccay!) ada lah frame yg lebih kurang camni..tp aku punya ag cute..ko ado??

kalau korang nk order frame mcm yg aku buat ni boleh lah add NiaALeyNa 
banyak lagik pattern and design yg adooo..!!
kredit to NiaALeyNa cause bagik peluang utk aku buat frame ni..
Bile Mama dapat frame ni dari aku,dia seronok even benda tu murah gak la.. tapi hasilnya meletup!!  LOVE U MAMA

4 comments:

  1. Haiseymen kembang sial. sorok bontot! sorok bontot!! Thanx nettyz joet!!! gua sayang lu lebey lebeyyyyyy!!!!

    ReplyDelete
  2. hekhekhek..aku pun membajetkan diri bila ada seseorg mengucapkan terima kasih

    ReplyDelete
  3. Aikkkk.........Nettyz Joey angkat bakul buah sndiri ye???? puji diri sndiri nmpk nyer dgn hasil kreatif yg ko bt kt "frame" 2...ala2 korean ye....
    ape pon comey gk la.....

    ReplyDelete
  4. biasa lah bah...sapa ag klu aku sndrik maw di angkat bakulnyaa..hahahaha

    ReplyDelete